Thursday, April 24, 2008

I know you have missed me ;) .....






.... Men nu går der ikke så lang tid igen. Jeg vil bare sige, at jeg har bestil flybillet hjem og hvis alt går efter planen (7-9-13, bank under bordet, spyt over venstre skulder og alt det der!), så er jeg hjemme i DK kl. 13.15 d. 4. juni, plus/minus lidt tid hvis jeg bliver snuppet i lufthavnen med alle de ting jeg har købt herovre nu dollaren er så lav!




Men ihvertfald ser skemaet ud sådan her:




Jeg flyver fra LAX kl. 13.30 d. 3. juni og lander i Seattle kl. 16.16.


Jeg flyver fra Seattle til København kl. 18.45 og lander i Kastrup kl. 13.15 d. 4. juni.




Et døgns rejsen. "Det bliver inte just skoj" som Cecilia og Eli ville sige på godt gammeldaws "svenska", men det skal jo bare overståes. Det bliver ihvertfald godt at komme hjem til DK lidt.


Er træt af skole og lektier. Har taget en masse extra credit opgaver i mine fag så jeg kan få mine karakterer lidt op, så har hundetravlt. Den her weekend skal bare gå med lektier og så skal jeg tage min matematikprøve om på lørdag. I ved hvordan jeg har det med matematik osv., så er ikke så optimistisk, men nu må vi se, hvordan det kommer til at gå, men kryds fingre ;)




Og nå ja, så har jeg også fået den store ære at blive nævnt i Santa Barbaras lokal avis "The Independent". Der er en klummeskriver, der skriver en klumme der hedder "Gay girl/Straight World" og da hun kom til SBCC for at snakke blev jeg sat til at dække hendes tale til skoleavisen. Derefter var jeg oppe at stille hende et par spørgsmål som jeg kunne bruge i min artikel, da hendes tale ikke ligefrem var det mest interessante for at være ærlig, så jeg manglede lidt ekstra materiale. Men i sin klumme skriver hun så at hun var oppe at snakke på SBCC og at en "student reporter" (det er mig) stillede hende spørgsmål til sin artikel (min artikel) som hun (altså jeg) skrev for sit skoleblad (The Channels). Jeg er virkelig beæret ;) ej, det er bare fordi folk man interviewer aldrig husker journalister, ihvertfald ikke hvis de er vant til at blive interviewet, men hun nævnte mig og da The Independent er en ret stor ting her i SB, så skal jeg vel føle mig beæret ;) 1 år i Californien og jeg er allerede nævn i lokalsprøjten :)






Jeg håber, I alle har det godt.




Katrine :)




No comments: