Friday, April 11, 2008

Sol og varme og masser af lektier

Solen skinner og det er rigtig varmt og lummert udenfor. Som en god dansk sommerdag - men her er det selvfølgelig kun forår!
Jeg har dog ikke rigtig tid til at være ude og nyde det gode vejr, for jeg har så mange lektier for. Jeg er nødt til at begynde på mit research project til min English 120 som skal afleveres sidst på semesteret og jeg er ikke rigtig startet endnu.
Desuden skal jeg skrive en koncertanmeldelse til skoleavisen der skal afleveres på mandag. Jeg skal op og se koncerten lige om lidt. Orker ikke rigtigt, vil hellere arbejde på mit projekt, men så må jeg jo gøre det imorgen istedet.
Imorgen skal jeg dog mødes med Leighton til frokost. Jeg har ikke set ham i et stykke tid, men hans mor flytter til Santa Barbara, så han er hernede for at hjælpe hende med at bygge på hendes hus, så jeg har lovet at mødes og hænge ud et par timer. Og søndag har jeg lovet Eli at tage med på SBs kunstmuseum. Så jeg har ikke så meget tid til alle de lektier jeg har.

Men ellers går det fint nok. Koncerten med Ani DiFranco var fantastisk! Jeg kendte hende ikke rigtig i forvejen, men hun var virkelig god. Jeg brugte dog 10 min. på at høre på nogle, der skændtes, hvilket var ret irriterende, men så aftalte de heldigvis at gå ud for at slås, og så kunne jeg nyde resten af showet :)

Der er så mange, der skriver til mig og fortæller at de læser min blog fordi de har børn der tænker på at tage på college i USA eller fordi de selv overvejer at tage på college i USA og jeg har svaret på et par emails fra forskellige, der har læst min blog, men hvis der er nogle, der læser min blog, der har nogle spørgsmål, er de mere end velkomne til at skrive en kommentar på den her side med deres email osv., så er jeg mere end glad for at svare på spørgsmål. Jeg snakkede selv med en svensk fyr inden jeg tog herover, da han gik (og stadig går) på SBCC og det hjalp at vide, hvad man kommer over til, så til alle dem der skriver kommentarer om at I læser min blog, så er I mere end velkomne til det.

Forresten har jeg fået udgivet et par artikler på skolebladets hjemmeside - en klumme, en anmeldelse og en feature story - så dem kan I læse her, hvis I har lyst:

Klumme: http://www.thechannelsonline.com/home/index.cfm?event=displayArticle&ustory_id=5ed4cd67-12dc-4f45-b238-2497e4c224ce

Anmeldelse: http://www.thechannelsonline.com/home/index.cfm?event=displayArticle&ustory_id=957e9732-63cc-42c3-8b60-e75463128043

Feature: http://media.www.thechannelsonline.com/media/storage/paper669/news/2008/03/26/Features/Garde.Manger.Gives.Culinary.A.Cool.Twist-3284833.shtml

Nu vil jeg så gøre mig lidt i stand og smutte op til busstationen. Skal mødes med min fotograf og hente mit pressekort (det lyder jo så prof!) kl. 18.30.
Jeg håber I allesammen har det godt.

Katrine

1 comment:

Anonymous said...

Hej igen Katrine.
Jeg vil følge din opfordring og sender dig her min mailadr.: rigtigvarm@hotmail.com.
Håber at høre fra dig.