Saturday, March 8, 2008

Mor og Henrik på besøg

En lille hilsen for at sige, at Mor og Henrik er kommet godt herover.
Jessie gav et lift igår fredag, da hun jo har bil, og vi tog ned for at hente dem i LAX. Vi stod tidligt op og shoppede et par timer i Beverly Hills shopping-centeret. Det er 8 etager højt og minder meget om Fields i DK, så man bliver aldrig rigtig færdigt derude. Det er lidt for uoverskueligt. Kl. 15 kørte vi så til lufthavnen for at hente mor og Henrik. Turen hjem tog næsten 3,5 time i forhold til de 2 (1,5 når det er Jessie der kører) det plejer at tage fordi der simpelthen var så meget trafik. De var ret trætte efter at have været oppe i 26 timer og de har været lidt "sløve" idag, men ellers er der vist ikke noget jetlag. Idag har jeg vist dem downtown og stranden og molen og vi har spist frokost nede i byen og spist aftensmad på en restaurant sammen med Eli og Cecilia.
Imorgen regner jeg med at vi skal ned og se når kunstnerne udstiller deres ting på stranden om formiddagen og ellers bare slappe lidt af og shoppe lidt og mandag skal jeg jo så i skole igen. I weekend vil vi se om vi kan tage til San Francisco, men det er ihvertfald rigtig dejligt at se dem igen efter ikke at have set dem i 7 mdr. Jeg ved heller ikke, hvad der er sket med min "lille"bror der jo nærmest er 2 hoveder højere end mig nu. Der er sket meget på 7 mdr. Selv mor kalder mig Henrik fordi hun har været vant til kun at skulle sige hans navn hele tiden.
Jeg håber, I har det godt, det har jeg.

Også en lille hilsen til Cecilias (min roommate) mor, som jeg har fået at vide af anonyme kilder, er begyndt at læse min blog, fordi hun synes, at det er sjovt at læse dansk.

Katrine :)

1 comment:

Anonymous said...

Katrine! Mange tak for den lille hilsen! Ja, jeg synes at dansk er et laekkert sprog, der jeg godt kan lide at laese, hoere på og en og annen gang proeve på at snakke (skrive) :)

Karin