Wednesday, February 20, 2008

En lille hilsen. Jeg er stadig i live, selvom jeg er ved at drukne i lektier. Dette semester er meget mere travlt end det forrige, men mine timer er heldigvis spændende, så det gør det lidt bedre.
Det, der tager mest af min tid er dog at skrive for skolebladet (www.thechannelsonline) hvor jeg får en ny opgave hver uge. Vi har sågar fået "pressekort", som vi kan vise frem hvis folk ikke tror vi skriver for skoleavisen. Meget fornemt må man sige.

Anne-Dorthe er på besøg her i uge 8. Hun shopper igennem og bruger en hel masse penge, mens jeg jo er nødt til at gå i skole. Men i mandags var vi i Hollywood. Jeg havde inviteret Eli med, så vi var nede og kigge på underlige mennesker og stjernerne i cementen. Jeg bryder mig ikke særlig meget om LA, men det er sjovt, at man kan finde noget nyt hver gang man tager til Hollywood. Idag onsdag havde jeg min "travle" dag, så resten af ugen inden AD tager hjem på lørdag, regner jeg med at vi bare skal shoppe og hygge os.

Ellers ligner SB sig selv. Vejret er dog ikke det bedste lige pt., hvilket er lidt ærgerligt nu hvor AD er på besøg. Forhåbentligt bliver det bedre igen snart, da Eli og jeg står på rulleskøjter nede ved stranden når vi kan komme til det og ellers bare nyder smukke Santa Barbara.

College ligner også sig selv og det er svært at koncentrere sig om lektier, når man kan sidde udenfor på en af liggestolene på cafeteriet og kigge ud over vandet og palmerne. Dog er der sket det frygtelige, at en SBCC college elev er blevet dræbt. Hun forsvandt engang i januar måned, da hun var på besøg hos en veninde i Nevada. Undersøgelser af hotelværelset viste at hun var blevet bortført og der blev sat en efterforskning igang. Der har været en masse plakater og skilte overalt på campus om at man skal henvende sig hvis man har noget oplysninger, men nu er hun så blevet fundet død. Politiet siger, at det var en sexforbrydelse og at hun blev kvalt ihjel og at de er ret sikre på hvem der gjorde det og at hans DNA passer til DNA'et til andre sexforbrydelser, så nu leder de efter ham. De sidste par dage har flaget på campus været på halvt og de uddeler blå mindebånd til at sætte på tøjet såvel som de har hængt mindebånd på alle træerne etc. på campus, og selvom jeg ikke aner hvem hun var, så kan man jo ikke lade være med at synes at det er lidt trist. Der går 16000 elever på SBCC, men det er alligevel underligt når sådan noget sker for en fra ens egen skole.

Ellers har jeg fået min nye computer, så jeg kan snakke igen på skype med dem der skulle være interesseret - nok helst i næste uge, når AD er taget hjem. Men send mig en email, hvis I skulle have lyst til at snakke.

Håber, I har det godt.

Katrine

No comments: