Saturday, February 9, 2008

Stadig i live - næsten ihvertfald!

Hej,

en kort hilsen for at fortælle, at jeg stadig er i live. Jeg har bare forrygende travlt med skolen lige i øjeblikket, så har ikke så meget tid til andet end lektier og opgaver. Men i weekenderne slapper vi af, så meget vi nu kan, nyder det gode vejr, der er kommet igen, tager på stranden, tager downtown etc. 
I næste uge (den fynske vinterferie) kommer Anne-Dorthe og besøger mig, så det skal nok blive hyggeligt. Har jo smaddertravlt, men kan nok godt få presset en lille tur til Hollywood ind i skemaet. Hollywood er altid spændende. Hun tager også en ny computer med til mig, så jeg kan igen snart komme i kontakt med omverdenen/Danmark og skrive opgaver etc.
Ellers har jeg lige ligget syg et par dage og følte at jeg var halvvejs død. Men jeg havde lidt forudset, at jeg ville blive syg, da både Cecilia og Eli har været mere eller mindre syge - Eli slap dog billigst, så forhåbentligt er jeg frisk igen på mandag.

Også en hilsen til far og tillykke med fødselsdagen idag d. 9. februar. Jeg håber du får en god dag med solskin til trods for det danske sommervejr.

Jeg håber I allesammen har det godt. 

Katrine :)

No comments: