Friday, February 15, 2008

Travlt, skole og besøg af Anne-Dorthe!

Hello hello...

Jeg har det stadig godt her i Santa Barbara, men jeg har stadig ingen computer efter den gamle brød sammen, så det går lidt trægt med opdateringerne. Imorge lørdag kommer Anne-Dorthe dog og besøger mig og hun har som sagt en ny computer med, så jeg kan komme i kontakt med DK igen.
Hun ankommer i SB lufthavn ved 17,30 tiden, så skal ud og hente hende. Søndag regner jeg bare med at slappe lidt af her i SB, tage ned på stranden/havnen, da det er et fantastisk vejr lige i øjeblikket. Solen skinner som altid fra en skyfri himmel, men det er også dejligt varmt uden at være for varmt. Mandag regner jeg med, at vi tager til Hollywood, hvis det er muligt. Det er fridag mandag (en eller anden amerikansk helligdag), så skal lige have kigget på om det er muligt at tage derned med tog. Har inviteret Eli med og snakkede med Cecilia, der er i LA lige nu da hendes familie er på besøg og hun er også i Hollywood mandag, så vi snakkede om at tage ud til frokost sammen, men nu må vi se.
Ellers går jeg jo i skole mandag-torsdag, så jeg får lidt travlt med lektier etc., men regner bare med at Anne-Dorthe vil shoppe amok.

Men har lidt travlt med skolen for tiden. Har som sagt ligget syg i en uges tid og er stadig ikke helt ovenpå endnu, så jeg har en masse ting, der skal læses og indhentes fra de par timer jeg ikke kunne gå til, da jeg lå herhjemme med feber. Heldigvis var jeg mest syg over weekenden, så så mange timer har jeg heller ikke misset. Cecilia var syg da hun kom hjem fra NYC, så blev jeg syg og nu går Eli og har det lidt dårligt, så jeg har foreslået at vi flytter ud og disinficerer hele hytten, men forhåbentligt er det ovre nu.
Jeg skriver jo også for skolebladet og jeg er nu glad for at jeg droppede mit internship, for jeg kan mærke at det at skrive for skolebladet kommer til at tage meget af min tid. Indtil videre har jeg ikke skrevet noget, da de opgaver jeg fik stillet alligevel ikke kunne blive til noget, men jeg skal skrive en klumme til næste fredag. Men vi holder redaktionsmøder osv., så det tager meget af ens tid. Har fået mit eget "pressekort" og de går meget op i det, så det er lidt sjovt at se, at de tror det er New York Times, men dem om det :)

Ellers fandt Cecilia og jeg ud af, at vi kommer til at have folk besøg her fra denne lørdag indtil maj. Hun har sin familie på besøg lige nu og AD kommer som sagt imorgen og derefter får vi folk på besøg indtil maj. For mig ser det således ud:
16.-23 feb. : Anne-Dorthe
7.-25. marts : Mor og Henrik
27. marts-3 april: Ida
28. april - ? : Sara

Så jeg får ihvertfald travlt. Det bliver rigtig godt at se alle, men det bliver nok også enormt underligt, når jeg har været vant til at være her "helt alene".

Nu vil jeg smutte ud i solen sammen med Eli inden den er væk og jeg skal lave lektier og gøre rent. Jeg håber I har det godt.

Katrine :)

No comments: