Wednesday, January 16, 2008

Internet igen!

Hej allesammen,

bare lige en kort meddelelse om, at vi nu endelig har fået internet i lejligheden. Efter at jeg har ligget og rodet med kabler i 2 timer igår, så virker det - næsten. Kan ikke få det trådløse til at virke endnu, men da jeg er den eneste, der er hjemme, kan jeg bare bruge kablet og så må vi se på det, når Eli kommer hjem. Forhåbentligt er hun mere teknisk end mig.
Men nu virker det igen og jeg kan igen snakke på skype med dem, der skulle være interesseret: katrine.villumsen

Igår morges tog Cecilia til New York hvor hun skal være indtil d. 24. januar, så nu er jeg alene her i lejligheden igen indtil d. 22. januar, hvor Eli kommer hjem. Vi havde dog et par hyggelige dage med indkøb af forskellige småting til lejligheden og ellers nød vi bare at have vores eget sted. Min plan var dog at, når Eli og Cecilia kom hjem, så kunne jeg bare stjæle deres mad, så jeg ikke selv skulle lave mad, men det viser sig så at Cecilia ikke er den bedste kok, så jeg var nødt til at lave mad, så min plan kommer nok ikke helt til at virke.

Ellers går det stadig godt. Det er solskin og varmt (20-23'C). Igår cyklede jeg ned til stranden sammen med Jessie hvor vi først spiste frokost og derefter gik tur langs stranden. Dejligt at kunne gå tur på stranden i solskin og varme i januar måned.
Igår aftes var vi, Jessie og jeg, så ude på UCSB (University of California Santa Barbara) for at se forfatteren Jeffery Eugenides tale om sin nyeste roman. Det var lidt et tilfælde, da jeg lige har købt hans bog, Middlesex, og er igang med at læse den og så så vi, at han kom til Santa Barbara for at snakke om den. Det er ham, der også har skrevet The Virgin Suicides og det var rigtig spændende og jeg kunne genkende mange af de ting han sagde fra når jeg selv skriver, så det var en super oplevelse - fik selvfølgelig min egen bog signeret :)
De næste par dage inden Eli kommer tilbage skal jeg ikke lave så meget. Jeg har lige købt nye bøger til næste semester og det var superdyrt, men er ret spændt på mine klasser næste semester, glæder mig til college starter igen. Ellers skal jeg bare være sammen med lidt venner, læse, slappe af, nyde livet.

Jeg håber I har det godt.

Katrine :)

No comments: