Friday, November 28, 2008

Nye billeder

Hej alle,

der er lidt nye billeder paa: http://katrinesbcc.bilddagboken.se/p/main.html?

Der er lidt billeder fra skoleavisen og fra Thanksgiving.

Jeg haaber I har det godt. Henrik, der er et par gaver paa vej til dig. Bare ignorer den pris jeg har skrevet paa pakken. De har lavet nye toldregler, saa for at du ikke skal betale told af pakken, maa de ikke koste for meget, saa jeg har bare puttet en nogenlunde pris paa, for en sikkerheds skyld ;)

Jeg har stadig ikke modtaget den aandssvage oplader fra HP selvom baade jeg, Hanne og Jakob har vaeret i kontakt med baade den danske og den amerikanske support. Hvis der er nogen, der aner, hvordan man faar dem i omdrejninger, saa maa I meget gerne sende jeres info min vej, da jeg meget snart skal bruge en oplader. Jeg kan stadig ikke komme paa min netbank og jeg skal have betalt klasser. Jeg ender nok med at tage ud og koebe en oplader i naeste uge, men det er sgu lidt irriterende at skulle betale 500 kr. for en ny en, naar jeg har to aars reklamationsret paa min computer. Jeg er ligeglad med om det er en dansk eller en amerikansk oplader, bare jeg faar den hurtigst muligt.

Mor, jeg har modtaget din pakke nr. 2 - tak! Jeg regner med at lave aebleskiver her paa soendag. Jeg proevede at lede efter noget til en adventskrans, men de har selvfoelgelig kun falsk gran og det saa lidt for braendbart ud, saa jeg proever at finde paa noget andet. Jessies veninde Katelyn er her nok paa soendag og Jessie og jeg skal laese til vores endelige eksamener, saa jeg vil proeve at lave lidt hygge med aebleskiver etc.

Ellers gaar det fint.
Katrine

No comments: