Thursday, December 18, 2008

Let it snow, let it snow, let it snow...

... Og det har sneet, men kun i meget kort tid. De sidste par dage har sydcalifornien vaeret underlagt noget af et uvejr bestaaende af regn, storm, slud og endda ogsaa sne.
Jessie og jeg var taget ned til hendes foraeldre i Riverside. Det var meningen, at vi skulle vaere der fra mandag til tirsdag aften, og at vi ville tage et smut forbi Hollywood/L.A., men det fik vejret sat lidt en stopper for. I stedet var alt oversvoemmet og flere veje blev lukket, saa vi ikke kunne saa meget andet end blive i Riverside. I stedet var vi i biografen, i diverse shopping centre osv. og foerst her i dag torsdag kunne vi tage tilbage til Santa Barbara. Nu skinner solen igen fra en skyfri himmel, men det er hundekoldt udenfor. Omkring 10'C, hvilket sikkert er varmere end i Danmark, men i sidste uge havde vi 30'C her i Santa Barbara.

Ellers sker der ikke det store. Jeg gaar bare og laver alle de ting, som jeg ikke har haft tid til hele semesteret, men som jeg nu kan, da vi har vinterferie: maler, laeser, skriver, cykler, fotograferer osv. - dejligt afslappende. Jeg er inviteret til diverse smaating de naeste par dage, saa jeg skal skam nok faa tiden til at gaa.

Bare lige en kort update herfra, jeg har det stadig godt. Det haaber jeg ogsaa I har :)

Der er lidt nye billeder paa: http://katrinesbcc.bilddagboken.se/p/main.html?

No comments: